EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חיים ויסמונסקי קורות חיים: מ 2001 מרצה על רוגלות ופגסוס במכון להשתלמות שופטים “השופטים ידעו בדיוק מה השוטרים מחתימים אותם”

חיים ויסמונסקי המרגל הלאומי חדירות ברוגלות בשימוש ובאיסוף

להלן קורות חיים של חיים ויסמונסקי פרקליט הסייבר של ישראל.  כנראה הוא הכין את זה לוועדה למינוי שופטים.  כנראה יש לו אספירציות להיות שופט.  מדובר באיש חולני.  חולה בנפש ופגום מוח, עם דפוסי חשיבה כמו של הסנטור מקארתי. האיש אפוף הילה גרנדיוזית כאילו אלוהים המליך אותו להושיע את ישראל מעבריינות.  עולם המושגים שלו שאוב מהסרקוריטט והשטאזי.

בבית ויסמונסקי לא מקבל כוס במידה פרופורציונלית לצרכיו, ולכן הוא לוקה במרמרת מין, ונוקט במדיניות של רודפנות כלפי כל מי שנהנה ממין.

חיים ויסמונסקי משמש כצנזור ראשי של מדינת ישראל (שולח בקשות לגוגל, פייסבוק וטוויטר למחוק כתבות לא מחמיאות על שופטים).  הוא משמש שופט-על במשטרה ובפרקליטות לענייני אישורי רוגלות, האזנות סתר וביטול חסיונות עו”ד-לקוח), והוא גם מלמד את השופטים במכון להכשרת שופטים.

מאמירות שהוא אמר בפורום הסיגינט שהקים בו הוא פוגש עוד 14 פרקליטים מרחבי הארץ כל 3 חודשים, עולה שמטרתו היא להמציא פרשנויות לחוקים קיימים באופן שניתן יהיה להלביש עליהם תיאוריות המכשירות שרצים אסורים, כגון פריצה לא חוקית לטלפונים, חדירות לשרתים בחו”ל, התקנת מיקרופונים בבתים ומכוניות, הדבקת טלפונים ברוגלות, כניסה לבתים באופן סמוי להתקנת רוגלות ומיקרופונים, הלבנת הפרות של חיסיונות יחסי עו”ד לקוח, האזנות לחברי כנסת אגב אורחא…  ואת כל הדברים האלה הוא מלמד את השופטים משנת 2001 ועד היום.

 

חיים ויסמונסקי בריטואל פרימיטיבי עם קטין בן 13
חיים ויסמונסקי בריטואל פרימיטיבי עם קטין בן 13

לא ייתכן ששופטים יטענו שהם לא ידעו על הרוגלות.  הרי ויסמונסקי השוויץ בפניהם על זה בהרצאות שלו.  לכן לא פלא שהשופטים שימוש חותמות גומי.

קורות החיים שהוא הכין מראות שהוא מלמד ונותן הרצאות כ”מרצה אורח בתחום דיני החקירה, דיני עונשין ודיני מחשבים ואינטרנט במכון להשתלמות שופטים, המכון להשתלמות פרקליטים, מכון נטוויז’ן לחקר האינטרנט, שירות הביטחון הכללי, משטרת-ישראל, הרשות לניירות-ערך, בית-הספר למשפט צבאי, במשטרה הצבאית החוקרת, שירות המבחן למבוגרים, קציני פיקוח על עברייני מין בשב”ס”.

כלומר לא ייתכן ששופטים יגידו שהם לא ידעו על הרוגלות.  הגורו לענייני רוגלות לימד אותם במכון להכשרת שופטים.  הוא המציא תיאוריות, הוא הזמין את השופטים לכנסים במכון להכשרת שופטים, הוא השמיע להם את התיאוריות שלו, מה לעשות ואיך לפרש את החוקים…..  וככה נוצר מצב שזרועות התמנון של ויסמונסקי מגיעות לכל מקום, לפרקליטים, לשופטים ועד הסטודנטים בבתי ספר למשפטים.

מה לא מופיע בקורות החיים של חיים ויסמונסקי

 

בקורות החיים לא כתוב שהוא נשוי לנחשה צפעונית, עו”ס שחיה אצלו בבית על חשבונו, עו”ס שרית ויסמונסקי, פרזיטית כמו כולן.  כשבבית יש עו”ס פרזיטית, החיים לא טובים.  חיי מרמרת.  עו”סיות מטבעןו ממורמרות שהגברים מנצלים אותן ואת שירותי היין שלהן.  הן תמיד חושבות שהגברים לא מעריכים אותם ושמגיע להן יותר.

זו הסיבה שאת כל התסכול שהוא סופג מאשתו הע”סיות הוא שופך על הציבור, במאבק שלו להפליל את כל המדינה.  מבחינתו כל מה שזז צריך להפליל.  כל מי שמדבר צריך לפתוח לו את השיחה.  כל מי שהפלית הוא עבריין איכות הסביבה.  כח מי שהחמיא לאישה הוא מחפיצן וזנאי.  כל מי שלגם שמפניה וורודה הוא מושחת ודיק-טטור…  הבנתם את התמונה.  האיש הוא שטאזי וסקוריטטה גם יחד.

כשיש לך עו”ס בבית שחושבת שהיא צריכה פיצוי על הפטריארכיה ובקושי פותחת את המפעל, לא פלא שאחד כמוהו מפתח דפוסי חשיבה פוריטנים וטהרניים בסוגיית המין.  הוא מקנא בכל מי שנהנה ממין ורודף אותם עד חורמה.  למה?  כי הוא לא מקבל כוס בבית.

האובייקט חיים ויסמונסקי בעל ת”ז מספר זהות: 38461919.  הוריו גרים ברח’  טאגור 54 דירה 6 רמת אביב.  אביו:  יצחק ויסמונסקי ת”ז 5377866 ואימו: תמימה ויסמונסקי ת”ז: 67640912.

שימו לב שויסמונסקי רק מפאר את עצמו.  על הכשלונות שלו הוא לא מספר.  למשל בפרשת הברנוער הוא זה שהדריך את משטרת ישראל לפרוץ לבתים של הומואים, לחטט להם במחשבים ולהתקין מיקרופונים.  עד היום ההומואים לא יודעים שמשטרה חיטטה להם בתוך הבית ובתוך המחשב.  שטאזי.  סקוריטטה.

והוא גם לא מספר כמה חקירות יש שהוא בזבז עליהן הון תועפות של כסף מכספי המדינה, הזמין חיקורי דין בחו”ל, שלח שוטרים ל”טיולים” בכל העולם “לחקור עבריינים” (והעבריינים הבריזו, פשוט לא באו לפגישות…..), הזמין איכונים, פגסוסים, סלברייטים, חתם הסכמי מדינה, והתיקים המגה בומבסטיים נפחו נשמתם באי העמדה לדין או ב 20 שעות חל”צ וקנס 500 ש”ח…..

 

שרית ויסמונסקי עובדת סוציאלית זה אומר רמת משכל של חילזון
שרית ויסמונסקי עובדת סוציאלית זה אומר רמת משכל של חילזון

קורות חיים – חיים ויסמונסקי

 

שם. . . . . . . . . . .חיים ויסמונסקי

מצב משפחתי. . . נשוי + 3

שנת לידה. . . . . . 1976

כתובת. . . . . . . . . רחוב הזמיר 41 קרית אונו

טלפון. . . . . . . . . . 02-6466688 (משרד)  050-6216863 (נייד)

דוא”ל. . . . . . .. . .  [email protected], [email protected]

 

השכלה

1993              בוגר תיכון הנדסאים בתל-אביב במגמה ריאלית-טכנולוגית בהצטיינות יתרה.

1997              תואר בוגר במשפטים (L.L.B.) באוניברסיטת תל-אביב במסגרת העתודה האקדמית.

1998              תואר בוגר במדע-המדינה (B.A.) באוניברסיטת תל-אביב בהצטיינות יתרה.

2001              תואר מוסמך במשפטים (L.L.M.) באוניברסיטת תל-אביב בהצטיינות במסלול כללי.

2014              תואר דוקטור לפילוסופיה (Ph.D.) באוניברסיטת תל-אביב במסגרת הפקולטה למשפטים, מרכז צבי מיתר ללימודי משפט מתקדמים. כותרת עבודת המחקר: “סמכויות חקירה ברשת האינטרנט: אתגרים טכנולוגיים, משפטיים ותפישתיים לסמכותה של המדינה כאוכפת חוק פלילית באינטרנט והצעה למודל ראוי להתמודדות עם אתגרים אלה”. המחקר נערך בהנחיית פרופ’ מיכאל בירנהק.

 

רקע מקצועי

עריכת-דין

1998-1997     התמחות בפרקליטות מחוז תל-אביב (פלילי) והסמכה כעורך-דין.

2011-2001     פרקליט בפרקליטות מחוז תל-אביב (פלילי):

עריכת חוות-דעת משפטיות, הכנת כתבי-אישום והופעה בבתי-משפט ובוועדות מעין-שיפוטיות.

ניהול תיקים במגוון עבירות פליליות, כגון: עבירות מין, מרמה, המתה, תעבורה, סמים, ובמיוחד עבירות של האזנות סתר, עבירות נגד מחשב (חדירה לחומר מחשב, העברת נגיף מחשב, שיבוש והפרעה למחשב, מחיקת חומר מחשב) ועבירות באמצעות מחשב (פרסומי תועבה פדופיליים, הטרדות מיניות באינטרנט, מרמות מתוחכמות, גניבת זהות, גניבת מידע אישי ומאגרי מידע).

ניהול צוותי תביעה בפרשות רחבות היקף כגון פרשת הסוס הטרויאני (תיק בהיקף של מעל 150 ארגזים שהעלה סוגיות משפטיות תקדימיות רבות בתחום דיני האינטרנט ודיני הראיות האלקטרוניות) ופרשת גניבת מרשם האוכלוסין.

משנת 2005 – ייעוץ ליחידות חקירה, ביטחון ותביעה בכל הארץ בנושאי חקירות בעבירות מחשב.

2011-היום     ראש תחום ידע, חקיקה, משפט וטכנולוגיה בפרקליטות המדינה. העבודה כוללת הנחיה לפרקליטים בכל הארץ בנושאי משפט וטכנולוגיה ברמת נהלי עבודה כלליים ובתיקים ספציפיים; ייעוץ, ליווי והנחיה ליחידות חקירה וביטחון בנושאי משפט וטכנולוגיה; ייזום תיקוני חקיקה מטעם פרקליטות המדינה במגוון נושאים הנוגעים לעבודת הפרקליטות, בדגש על נושאי משפט וטכנולוגיה, דיני עונשין, דיני ראיות, פרוצדורה פלילית; ייצוג משרד המשפטים בפורומים בין-לאומיים בנושאי משפט וטכנולוגיה; עריכת הדרכות והשתלמויות למשפטנים בשירות הציבורי בנושאי משפט וטכנולוגיה.

הוראה

2001 – היום  מרצה אורח בתחום דיני החקירה, דיני עונשין ודיני מחשבים ואינטרנט במכון להשתלמות שופטים, המכון להשתלמות פרקליטים, מכון נטוויז’ן לחקר האינטרנט, שירות הביטחון הכללי, משטרת-ישראל, הרשות לניירות-ערך, בית-הספר למשפט צבאי, במשטרה הצבאית החוקרת, שירות המבחן למבוגרים, קציני פיקוח על עברייני מין בשב”ס.

  • מתרגל ועוזר מחקר במכללה האקדמית למשפטים ברמת-גן ובבית-הספר לתקשורת של המכללה למנהל בתל-אביב.

2005-2003     מרצה מן החוץ במכללה האקדמית למשפטים ברמת-גן (קורס בדיני אינטרנט).

2004             מתרגל בקריה האקדמית קרית אונו בקורס בדיני עונשין.

2009-2007     מרצה מן החוץ באוניברסיטת חיפה (קורס עבירות מחשב וראיות אלקטרוניות).

2010             מרצה מן החוץ במכללה למנהל (קורס עבירות מחשב וראיות אלקטרוניות).

2012-היום     מנחה קליניקה פלילית במרכז הבינתחומי הרצליה (בשיתוף פרקליטות המדינה).

2013-היום     מרצה מן החוץ באוניברסיטת חיפה (קורסים לתואר שני בנושא “הגנת הסייבר והביטחון הלאומי – היבטים משפטיים”).

2013-היום     מרצה מן החוץ באוניברסיטת תל-אביב (קורס בנושא “משפט וטכנולוגיות מידע”).

 

פעילויות מקצועיות נוספות

2006-2005     יועץ לצוות ההקמה של הרשות למשפט, טכנולוגיה ומידע (רמו”ט) במשרד המשפטים.

2011-2006     חבר בצוות משרד המשפטים לקראת כינונו של חוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה – המצאה, חיפוש ותפיסה).

2007              חבר בצוות משרד המשפטים לקראת כינונו של חוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה – נתוני תקשורת), התשס”ח – 2007, וליווי תיקונים עתידיים לחוק.

2008-2007     מרכז ועורך השתלמות מקצועית סמסטריאלית של המכון להשתלמות עורכי-דין ליד אוניברסיטת תל-אביב בתחום דיני המחשבים (בצוותא עם ד”ר נמרוד קוזלובסקי).

2008-היום     מארגן ועורך השתלמויות של המכון להשתלמות פרקליטים ויועצים משפטיים במשרד המשפטים בנושאי דיני מחשבים, משפט פלילי, סדר דין פלילי, דיני ראיות, הגנת הפרטיות, סמינר למנהלים בפרקליטות ועוד.

2011-2010     עוזר משפטי (בהשאלה מפרקליטות המדינה) לוועדה הציבורית לבדיקת האירוע הימי מיום 31 במאי 2010 (“ועדת טירקל”) וחיבור חלקים מדו”ח הביניים של הוועדה.

2012–היום    חבר הוועדה לבחינת מדיניות הענישה והטיפול בעבריינים בראשות השופטת (בדימ.) דליה דורנר (“ועדת דורנר”).

שירות צבאי

2001-1998     שירות במסגרת העתודה האקדמית כיועץ משפטי וכראש צוות חקירות ביחידה המרכזית לחקירות מיוחדות (ימל”ם) של המשטרה הצבאית החוקרת (מצ”ח).

השירות כלל הכשרות מקצועיות צבאיות ומשטרתיות בנושאי חקירות, לרבות קורס חקירת עבירות מחשב, קורס מעקב-טכני והשתלמויות בעבירות צווארון לבן.

2008-היום     שופט מילואים בבית-המשפט הצבאי ביו”ש (דרגת רס”ן במיל’): שפיטה על פי הדין באזור כשופט דן יחיד או כחבר בהרכבים של בית-המשפט הצבאי.

 

רשימת פרסומים

 

ספרים

  1. משפט בינלאומי (מסדרת “יסודות המשפט”) [הוצאת אתיקה, התשנ”ט – 1999].

 

מאמרים אקדמיים

  1. “הימורים באינטרנט – דין ישן וחדש”, רשימות בנתיב קנייני הרוח השנתון למשפט, תקשורת וטכנולוגיה (עמיר פרידמן ויוסי סיוון עורכים, 2004) 291.
  2. “Pornography, Community and the Internet – Freedom of Speech and Obscenity on the Internet”, 30 Rutgers Comp. & Tech. L. J. 105 (2004) (Co-writer with Yuval Karniel).
  3. “חופש הביטוי, פורנוגרפיה וקהילה באינטרנט”, מחקרי משפט כג(1) 259 (2007) (ביחד עם יובל קרניאל).
  4. “על ענישה בעבירות מחשב”, מחקרי משפט כד(1) 81 (2008).
  5. “חקירה פלילית באינטרנט במגבלות הטריטוריה”, הפרקליט נב 309 (2013).

 

מאמרים בכתבי-עת מקצועיים

  1. “פרסומים פדופיליים והפללת הצרכנים”, LABEL (עיתון החטיבה למשפט, תקשורת וטכנולוגיה) 1, 14 (2005).
  2. “הצורך בחקיקת חוק למניעת ריגול עסקי פלילי”, law.co.il (5.8.2006).
  3. “חלופות לאכיפה המדינתית ברשת האינטרנט”, law.co.il (21.2.2007).
  4. “גן העדן של הסוטים ברשת”, עורך הדין 67, 62 (מאי 2007).
  5. “עזרה משפטית בין מדינות ועזרה עצמית בחקירת עבירות אינטרנט”, nevo.co.il (פברואר 2008).
  6. “דוא”ליות נורמטיבית”, עורך הדין 8, 66 (יולי 2010).
  7. “סוכנים וירטואליים לחשיפת פדופילים באינטרנט”, הסניגור 160, 5 (אוגוסט 2010).
  8. “המדינה כאוכפת חוק פלילית באינטרנט”, מאחורי הגלימה 43, 16 (אפריל 2012).
  9. “על תיקון סעיף 6 לחוק המחשבים”, law.co.il (29.7.2012).
  10. “Cybersecurity: A Multinational Group’s Collaborative Approach”, 7 NAAGazette 9 (2013) (Co-writer with Patricia Agostinho, Louise Manukian, Rob Shapiro & Olga Vysotskaya).
  11. “עבירות מין באינטרנט” משפט מפתח 2, 32 (ספטמבר 2014).

PDF

קורות חיים - חיים ויסמונסקי המוח השטני עם זרועות התמנון

 

האיש דוחף את עצמו לכל חור:  מבקש להרצות באונ’ ת”א בלי שהוזמן

 

פנה לסדנה באוניברסיטה בניהול פרופ’ מיכאל בירנהק, מיקי זר וסאני כלב וביקש מהם שיאשרו לו לשאת דברים.

 

 

חיים ויסמונסקי התקבלה בקשה לתת הרצאות על סייבר באוניברסיטת תל אביב 2015
Views: 110

One Comment

  1. עם עבר כה מכביד בפרקליטות ובשירות החונטה אין פלא שהזבל הזה מתנהל ככה. הוא משמש כדוגמא לחיקוי לכל שוטרי ארגון הפשיעה משטרת ישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *